A -  B -  C -  D -  E -  F -  G -  H -  I -  J -  K  -  L  -  M -  N - O  -  P -  R -  S -  Š -  T -  U -  V -  Z -  Ž

 

Išgalvotas pasaulispasaulis, kurį savo mintimis kuria pats žmogus. Žmogaus mintys yra materialios, turinčios savybę fiksuotis erdvėje (žr. fiksacija), ir yra jo kaip kūrėjo pagrindas. Išgalvoti pasauliai, jų objektai ir subjektai kuriami žmogaus padrikų minčių, vaizduotės, emocijų, žaidžiant kompiuterinius žaidimus, kurių metu pasineriama į virtualiąją realybę. Tokie pasauliai, kad ir išgalvoti, bet realiai egzistuoja, evoliucionuoja ir iš savo kūrėjo reikalauja energijos. Tarp išgalvoto pasaulio ir jo kūrėjo visuomet išlieka ryšys, kuris gali paskatinti priklausomybę, pvz., nuo kompiuterinių žaidimų. Tokie pasauliai žmogui nereikalingi, todėl Gervė Jonas patardavo juos naikinti, susigrąžinant energiją inversijos būdu.

Pasauliai, pradėję evoliucionuoti po peržiūrėtų filmų, perskaitytų knygų ar apskritai po visuomenei skelbiamos informacijos, yra kolektyvinės veiklos rezultatas. Plataus masto pasauliai formuoja kolektyvinę sąmonę, darančią įtaką žmonių elgesiui. Šia aplinkybe grindžiamas manipuliavimas žmonėmis.

Išgalvotus pasaulius reikia skirti nuo sąmoningo, kūrybingo darbo mintimis, kai žmogus kuria savo ir kitų ateitį, siekia, kad pasaulyje išnyktų blogis ir t. t.